Effektiv sporing af data på dit website

Google Tag Manager – Få brugbare og præcise data

Der er mange ting at holde styr på, når du igangsætter en online markedsføringsstrategi. Med Google Tag Manager bliver det endnu nemmere. For med værktøjet kan du nemmere administrere tags på dit website og den vej igennem få langt mere brugbare og præcise data – blandt andet om dine besøgende. 

Vi har fuld forståelse for, at Google Tag Manager kan være forvirrende og en stor mundfuld. Vi gør dog vores bedste for at sætte dig ind i det og skabe overblik.

Google Tag Manager visning af mere præcis data
Google Tag Manager ikon

Hvad er Google Tag Manager?

Værktøjet bruges mere og mere inden for online marketing. Derfor er det helt sikkert også relevant for dit website. For det indeholder flere såkaldte tags fra Facebook, Google Analytics og Google Ads (hvis du har det opsat), som er nødvendige for at måle trafikken på websitet, effekten af kampagner og ikke mindst viden om jeres brugere. Altså giver alle disse tags dig data, som du har brug for at kunne udarbejde en præcis og skarp marketingsstrategi.  

Det gør Google Tag Manager meget mere overskueligt for dig i og med, at det samler alle tags ét sted. Du behøver kun styre dem fra et kontrolpanel.

Hvad får du ud af at bruge
Google Tag Manager?

Der er en længere række af fordele ved at benytte Google Tag Manager. Fordelene er blandt andet:

Check Icon - Agency X Webflow Template
Præcise og brugbare data.
Du kan vælge på hvilke betingelser, et tag skal udløses. Det kan være på baggrund af klik eller sidevisninger.
Check Icon - Agency X Webflow Template
Hurtigere hastighed.
Det forbedrer loadtiden, fordi der ikke er en masse tags på dit website – kun et enkelt, der er tilknyttet til Google Tag Manager.
Check Icon - Agency X Webflow Template
Større fleksibilitet.
Du bliver mindre afhængig af udviklere, fordi Tag Manager gør det muligt at foretage mange ændringer internt. Selv komplekse opgaver bliver mere overskuelige.

Vi sætter dig naturligvis ind i alle fordelene, så du er helt med på, hvad du konkret får ud af at implementere Google Tag Manager som en del af dine online marketingsstrategi.

Fordele checkliste ved benytte Google tag manager
Google Tag Manager opsætning

Kom godt i gang med
Google Tag Manager

Vi sørger for at opsætte Tag Manager, så det passer nøjagtigt overens med dine behov. Altså hjælper vi dig med at få den viden ud af dine tags, som er nødvendig for at blive endnu mere skarp på din online marketingsstrategi.  

Er du interesseret i det, lærer vi dig også gerne at benytte værktøjet på egen hånd, så du har fuld gennemsigtighed.  

Når Google Tag Manager er implementeret, er vi altid til rådighed for spørgsmål eller hjælp.